Veelgestelde vragen

Heel tof dat je met ons in contact probeert te komen! Gaat jouw vraag over een bestelling? Check dan eerst onze zorgvuldig opgestelde FAQ hieronder. Aangezien hierin de meest gestelde vragen zijn opgesomd, vind je hoogstwaarschijnlijk het antwoord op jouw vraag! Is dat niet het geval? Neem dan altijd contact op met ons! 

1. Waar bevind mijn pakket zich?

De gemiddelde levertijd bij ons bedraagt tussen de 5 ‚Äď 7¬†werkdagen. Omdat wij een bedrijf zijn dat geeft om duurzaamheid willen we niet elke dag slechts een paar bestellingen versturen. Om onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden, verzamelen wij pakketten in bulk. Zodra er genoeg pakketten zijn, versturen wij deze allemaal in 1 keer. Wij hopen dat onze klanten hier begrip voor hebben en dat we met zijn alle kunnen bijdragen aan een duurzamere, gezondere wereld voor onze kinderen en kleinkinderen.

2. Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen en op dit moment zijn er al 20 werkdagen verstreken?

Wij vinden het heel vervelend dat dit is gebeurd. Wat staat er in je track & trace? Heb je deze al bekeken? Het kan zijn dat een pakket bij de douane wordt vastgehouden. Het spijt ons voor het ongemak, we zien dat in 95% van de gevallen de bestelling binnen 7 dagen alsnog zal worden geleverd. Heb je in totaal 20 + 7 extra werkdagen gewacht op je bestelling? Neem dan contact met ons op, om samen te kijken naar een oplossing.

3. Waar vind ik de track & trace code?
Wanneer jouw bestelling is verzonden, krijg je direct en automatisch de Track & Trace code toegestuurd. Dit proces kan ongeveer 1¬†‚Äď 5 dagen duren om de bestelling te verzamelen en te verwerken. In sommige gevallen kan de track & trace code in de spam map komen, controleer deze dan ook voor de zekerheid. De track & trace code wordt in sommige gevallen pas actief na enkele werkdagen, houdt hier rekening mee.

4. Hoe volg ik mijn bestelling?

Om de bestelling te kunnen volgen, gebruik jouw track & trace nummer. Deze sturen wij per e-mail. Voer de code in op onze track & trace pagina om te zien wat de status is van jouw bestelling. Bekijk deze pagina om dit te doen.

5. Ik ben niet tevreden met mijn pakket

Neem contact met ons op met uitleg + foto/video's over het probleem, wij helpen je snel als we kunnen.

6. Kun je nog steeds niet vinden waar je naar op zoek bent?

Heb je een vraag of suggestie? Top! Heb je eerst onze veelgestelde vragen gekeken?

De meeste vragen zijn hier al beantwoord en dat bespaart jou tijd om contact met ons op te nemen! Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.